Geloof in Hem! Vertrouw op Hem! Houd Hem vast!

>> woensdag 19 juli 2006

Laat uw hart niet ontroerd worden; u gelooft in God, geloof ook in Mij.

Johannes 14:1 Herziene Statenvertaling

1 Daarom, mijn geliefde en zeer gewenste broeders, mijn blijdschap en kroon, sta zo vast in de Heere, geliefden! 2 Ik roep Euodia en Syntyche ertoe op eensgezind te zijn in de Heere. 3 Ja, ik vraag ook u dringend, mijn oprechte metgezel: Wees deze vrouwen behulpzaam, die samen met mij gestreden hebben in het Evangelie, ook met Clemens en mijn andere medearbeiders, van wie de namen zijn in het Boek des levens. 4 Verblijd u altijd in de Heere; ik zeg het opnieuw: Verblijd u. 5 Uw welwillendheid zij aan alle mensen bekend. De Heere is dichtbij. 6 Wees in geen ding bezorgd, maar laat uw verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God; 7 en de vrede van God, die alle begrip te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten bewaren in Christus Jezus.
Filippenzen 4:1-7 Herziene Statenvertaling

0 reactie(s):

Blogarchief

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven