Hij schaamt Zich niet ons broeders te noemen

>> zaterdag 2 december 2006

Jezus zei tegen haar: Houd Mij niet vast, want Ik ben nog niet opgevaren naar Mijn Vader; maar ga naar Mijn broeders en zeg tegen hen: Ik vaar op naar Mijn Vader en uw Vader, en naar Mijn God en uw God.
Johannes 20:17 HSV

10 Want het betaamde Hem, om Wie alle dingen zijn en door Wie alle dingen zijn, dat Hij, om veel kinderen tot heerlijkheid te brengen, de Leidsman van hun zaligheid door lijden zou heiligen. 11 Want zowel Hij Die heiligt, als zij die geheiligd worden, zijn allen uit een. Daarom schaamt Hij Zich niet hen broeders te noemen. 12 Want Hij zegt: Ik zal Uw naam aan Mijn broeders verkondigen. In het midden van de gemeente zal Ik U lofzingen. 13 En verder: Ik zal Mijn vertrouwen op Hem stellen. En opnieuw: Zie, Ik en de kinderen die God aan Mij gegeven heeft.
Hebreeën 2:10-13 HSV

0 reactie(s):

Blogarchief

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven