Hij is God! Aanbid Hém!

>> woensdag 13 december 2006

En Thomas antwoordde: Mijn Heere en mijn God!
Johannes 20:28 HSV

7 En zie, Ik kom spoedig. Zalig is hij die de woorden van de profetie van deze boekrol bewaart. 8 En ik, Johannes, ben het die deze dingen gezien en gehoord heb. En toen ik ze gehoord en gezien had, viel ik neer om te aanbidden voor de voeten van de engel die mij deze dingen liet zien. 9 En hij zei tegen mij: Niet doen! Want ik ben een mededienstknecht van u en van uw broeders, de profeten en van hen die de woorden van dit boek bewaren. Aanbid God.
Openbaring 22:7-9 HSV

0 reactie(s):

Blogarchief

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven