Links toegevoegd

>> donderdag 23 maart 2006

Ik moet mijn nieuwe blog-je nog een beetje ontdekken. Het is me gelukt de 3 standaard links te vervangen door een 3-tal die ik regelmatig bezoek:

  • www.tijdmetjezus.nl - een prachtige site van Jos Douma met elke dag een korte overdenking
  • www.biblija.net - onmisbaar voor bijbelstudie en om de verschillende vertalingen met elkaar te vergelijken. Ik gebruik deze vaak als ik even een of meerdere teksten moet copy/pasten in een document.
  • www.desiringgod.org - de website van de Amerikaanse pastor John Piper. Deze predikant staat in de lijn van de puriteinen en het calvinisme. Hij is daarmee heel gereformeerd (zoals ik ook ben), behalve dan dat hij baptist is...

Voor nu laat ik het hierbij. Ik wil in de toekomst nog wel eens proberen of ik mij blog zo kan aanpassen dat ik een apart hoekje met links naar diverse Nederlands- en Engelstalige bijbelvertalingen krijg.

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven