Wat een liefde

>> maandag 3 april 2006

Bij U ben ik thuis
Bij U ben ik veilig
In U is mijn huis
In U ben ik heilig
In U

Bij U vind ik troost
Bij U kan ik huilen
In U vind ik rust
In U kan ik schuilen
In U

U neemt mij in Uw armen
En droogt mijn tranen af

Wat een liefde
Wat een liefde
Wat een liefde

Wat een liefde
Wat een liefde
Wat een liefde

Bij U is het goed
U geeft mij uw zegen
In U is mijn hoop
In U zijn mijn wegen
In U

U hebt Uzelf
Voor mij gegeven
In U kan ik zijn
In U kan ik leven
In U

Ik hoef niets te verbergen
Want U wijst mij niet af

Wat een liefde
Wat een liefde
Wat een liefde

Wat een liefde
Wat een liefde
Wat een liefde

En dat ik steeds terug mag komen
Ook als ik ver ben afgedwaald
En U mij altijd wilt vergeven
Wanneer ik heb gefaald

Dat is liefde
Dat is liefde
Dat is liefde

Dat is liefde
Dat is liefde
Dat is liefde

Jezus

U bent liefde
U bent liefde
U bent liefde

Jezus

U bent liefde
U bent liefde
U bent liefde

U bent liefde
U bent liefde

Opwekking nr. 625

Het kennen van mijn Heer Christus Jezus gaat alles te boven.
Filippenzen 3:8 (Willibrordvertaling)

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven