Rechtstreeks bidden tot Vader, want Hij heeft ons lief

>> woensdag 13 september 2006

23 En op die dag zult u Mij niets vragen. Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: Alles wat u de Vader zult bidden in Mijn Naam, zal Hij u geven. 24 Tot nu toe hebt u niets gebeden in Mijn Naam; bid, en u zult ontvangen, opdat uw blijdschap volkomen zal worden. 25 Deze dingen heb Ik in gelijkenissen tot u gesproken; maar de tijd komt, dat Ik niet meer in gelijkenissen tot u spreken zal, maar u openlijk de dingen over de Vader zal verkondigen. 26 Op die dag zult u in Mijn Naam bidden; en Ik zeg u niet dat Ik de Vader voor u vragen zal, 27 want de Vader Zelf heeft u lief, omdat u Mij hebt liefgehad en hebt geloofd dat Ik van God ben uitgegaan. (Johannes 16:23-27 HSV)

Lees ook: Matteüs 7:7-11, Hebreeën 6:9-12

0 reactie(s):

Blogarchief

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven