Nieuwe lay-out

>> vrijdag 8 september 2006

Zoals je kunt zien ben ik overgestapt op een nieuwe lay-out. Andere vormgeving, andere kleurtjes... Weer eens wat anders.

Verder zijn er twee verbeteringen:

  1. Het is het vanaf vandaag mogelijk om te zoeken op onderwerp, door middel van zogenaamde labels. Ik heb al mijn posts (en dat zijn er ondertussen al heel wat) voorzien van één of meerdere labels, afhankelijk van het onderwerp. In de linkerbalk kun je op zo'n label klikken en vervolgens zie je alle posts waar dat label aan is gekoppeld. Zo heb ik alle posts over het Johannes evangelie van het label 'Lezen in Johannes' voorzien. En alle posts over de Nederlandse Geloofsbelijdenis hebben het label - je raadt het al! - 'Nederlandse Geloofsbelijdenis', maar daarnaast kun je ze ook terugvinden onder het wat meer algemene label 'Belijdenis'.
  2. Vanaf vandaag zijn de archieven beter en handiger te doorzoeken, door middel van een hiërarchisch uitklapmenu. Ook die vind je in de linkerbalk.
Op dit moment ontbreken nog een paar dingetjes van de vorige lay-out zoals bijv. het klokje en de teller. Ik moet nog even kijken of en zo ja, wanneer ik die er weer bij plaats.

0 reactie(s):

Blogarchief

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven