Blog frequentie

>> vrijdag 8 september 2006

Het nieuwe (kerkelijke) seizoen is begonnen. En als kersverse ouderling van onze gemeente merk ik dat meteen goed ook. Het jaarrooster laat zien dat er het komende seizoen vrijwel elke week wel een vergadering gepland staat. Ik ben begonnen met kennismakingsbezoekjes, zodat ik een beetje de mensen uit mijn wijk leer kennen. Dat is mooi werk. Later in het seizoen zal dat overgaan in 'echte' huisbezoeken. Allemaal nieuw voor me, dus ik kan niet echt goed inschatten hoe het allemaal gaat lopen.

Ik besef wel dat ik minder tijd zal hebben om mijn blog te onderhouden. Daarom heb ik besloten om de dagelijkse overdenkingen over het Johannes evangelie van J.C. Ryle vanaf nu eens per week te posten. Ik zal dat doen op de manier waarop ik ook de overdenkingen uit de maand augustus hier heb gepost, waarbij ik zal proberen de posts kort te houden. Dat betekent dat ik niet meer de volledige teksten van de zgn. tweede lezing zal citeren, maar dat ik zal proberen de kern er uit te lichten.

0 reactie(s):

Blogarchief

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven