Hartstocht voor God

>> woensdag 14 februari 2007

Al zou de vijgeboom niet bloeien,
      en er geen opbrengst aan de wijnstokken zijn,
de vrucht van de olijfboom teleurstellen;
      al zouden de akkers geen spijs opleveren,
de schapen uit de kooi verdreven zijn
      en er geen runderen in de stallingen zijn,
Nochtans zal ik juichen in de HERE,
      jubelen in de God van mijn heil.
De Here HERE is mijn kracht;
      Hij maakt mijn voeten als die der hinden,
      Hij doet mij treden op mijn hoogten.

Voor de koorleider. Met snarenspel.
Habakuk 3:17-19 NBG

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven