Vakantie

>> dinsdag 31 juli 2007

Volgende week hopen wij af te reizen naar Bretagne, Frankrijk. Het is de bedoeling dat we daar zo'n 3 weken doorbrengen. Lekker kamperen met onze vouwwagen en genieten van de omgeving, het strand, de zon, de wind, en uiteraard elkaar als gezin. Een vakantie is voor mij ook altijd weer een periode van intensiever contact met God.
Ook op mijn weblog hou ik vakantie: Ik heb besloten tijdens de hele maand augustus ook hier rust te houden. Ik hoop in september de draad weer op te kunnen pakken.

Iedereen een goede tijd gewenst, waar je je ook bevindt, en Gods zegen.

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven