The Word 3.0 nu beschikbaar

>> maandag 13 juli 2009

Een maandje geleden schreef ik over het bijbelstudie programma The Word, versie 3.0. Lange tijd was deze versie al beschikbaar als bèta, en later ook als Release Candidate. Maar nu is versie 3.0 dan eindelijk officieel uitgebracht.

De maker van het programma, de Griek Costas Stergiou, heeft meteen ook de website van The Word onder handen genomen; die ziet er dan ook erg goed uit en bevat een schat aan informatie over het programma. Het mooiste vind ik dat er geweldig veel add-on modules voor The Word zijn te downloaden, meer dan voorheen. Zo zijn er nu ook allerlei commentaren beschikbaar.

Al met al is het programma nu helemáál mijn favoriete bijbelstudie programma geworden en heeft het wat mij betreft e-Sword ingehaald. Ik heb het programma meteen geïnstalleerd, inclusief een berg modules, en het draait naar volle tevredenheid.

2 reactie(s):

Eg 13/3/17 20:16  

Beste Volgeling,

Ik ben geinteresseerd in de Telosvertaling.
Kan ik contact met je opnemen?

volgeling 13/3/17 20:51  

Hoi Eg,
Ik heb die vertaling ooit zelf omgezet vanuit een PDF in het formaat dat dit programma gebruikt. Ik denk dat ik dit niet mag verspreiden, i.v.m. auteursrechten.
Eerlijk gezegd gebruik ik dit programma niet meer. Ook de Telos vertaling gebruik ik nog maar zelden (ook de papieren versie). Mijn standaard vertaling is de HSV geworden. En tegenwoordig doe ik meer met Bijbel Apps op de smartphone...
Groet, volgeling

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven