Succesvol of trouw

>> dinsdag 2 juni 2009

Gisteren las ik een mooi stukje in Iedere dag nieuw, een bijbels dagboekje van Corrie ten Boom:

Een zendeling schreef mij: "Soms brengt de tegenstand mij ertoe, ontmoedigd te worden door ogenschijnlijk falen. Maar dan vat ik weer moed en ga opnieuw verder, eraan denkende dat God me niet ter verantwoording roept voor het feit, of ik al dan niet succes heb, maar of ik trouw ben." Jezus zeide: "Wel gedaan, gij getrouwe dienstknecht," niet: "Wel gedaan, gij succesvolle dienstknecht."

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven