De HERE is met mij, ik zal niet vrezen

>> maandag 15 juni 2009

Uit de benauwdheid heb ik tot de HERE geroepen,
   de HERE heeft mij geantwoord
   en mij in de ruimte gesteld.
De HERE is met mij, ik zal niet vrezen;
   wat zou een mens mij doen?
De HERE is met mij, onder mijn helpers,
   daarom zal ik op mijn haters neerzien.
Het is beter bij de HERE te schuilen
   dan op mensen te vertrouwen;
Psalm 118:5-8 NBG

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven