Vakantie

>> dinsdag 1 augustus 2006

Nog een paar daagjes werken en dan heb ik vakantie. Dit jaar gaan we op vakantie in Zeeland. We hebben daar op een minicamping (zie fotootje) een stacaravan gehuurd. In verband hiermee heb ik besloten om de hele maand augustus ook mijn blog-activeiten stil te leggen.
Ik besef dat er hierdoor een gat ontstaat in de blogs over het Johannes evangelie. Ik heb even vooruit gebladerd in het boek van J.C. Ryle en zie dat hij op 1 september juist met Johannes 16 begint. Dat betekent dus een gat van anderhalf hoofdstuk. Misschien probeer ik de 'schade' in te halen, als ik in september de draad weer oppak.

Ik wens iedereen die nog weg gaat een fijne vakantie en veel plezier en boven alles - of je nou weg gaat of niet - Gods zegen!

0 reactie(s):

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven