Fris behangetje

>> vrijdag 29 mei 2009

Het werd weer eens tijd voor een nieuw 'behangetje' voor mijn weblog. In de afgelopen maanden was ik zo af en toe al bezig met het bedenken en construeren van een nieuwe layout. Vandaag was het dan zover om over te schakelen. Het kan dus zijn dat mijn weblog er vanmorgen wat vreemd uitzag toen ik de boel opnieuw aan het inrichten was...

Het is de laatste tijd wat rustig geweest hier. De laatste maanden kwam het er niet van om hier regelmatig te posten. Maar ik hoop de komende tijd hier weer wat vaker te schrijven.

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven