Verlangen naar de liefelijkheid van de HEERE

>> maandag 18 februari 2008

Eén ding heb ik van de HEERE verlangd,
   dát zal ik zoeken:
dat ik wonen mag in het huis van de HEERE,
   al de dagen van mijn leven,
om de liefelijkheid van de HEERE te aanschouwen
   en te onderzoeken in Zijn tempel.
Want Hij doet mij schuilen in Zijn hut
   in dagen van onheil.
Hij verbergt mij in het binnenste van Zijn tent,
   Hij plaatst mij hoog op een rots.
Psalm 27:4-5 HSV

0 reactie(s):

Recente berichten

Profiel

christen, gereformeerd, man, vader, software engineer

Boekenstapel

  • De Bergrede - D. Martyn Lloyd-Jones
  • De vreugde van God - John Piper
  • God de Vader, God de Zoon (serie geloofsleer, deel 2) - D. Martyn Lloyd-Jones
  • Vechten voor vreugde - John Piper

  Template gebaseerd op © Free Blogger Templates Wild Birds door Ourblogtemplates.com 2008

Terug naar boven